Önemli Bilgiler ve Talep Formu Doldurma Kılavuzu:
• Tüm etkinlik katılım talepleri dijital ortamda alınmaktadır.
Başka bir yol ve yöntem ile etkinlik talebi oluşturulamamaktadır.
• Tüm form cevapları tam ve eksiksiz olarak, planlanan etkinlik tarihinden en az 45 (kırk beş) gün önce doldurularak, sistem aracılığı ile girişi yapılmalıdır. Eksik kalan kısımları doldurmadan form tamamlanmış sayılmamaktadır ve değerlendirmeye alınmayacaktır.
• 45 günden daha az süresi kalan etkinlik talepleri, sistem tarafından otomatik olarak talep başvuru kategorisinden düşecektir.
• Sistem üzerinden ilk olarak tarafımıza ulaşan formlar, tarih uygunluğu kontrol edildikten sonra, programlama komitesinin onayına sunulur. Eğer etkinliğiniz için; 15 gün içinde, tarih uygunluğu ve katılım onay maili veya araması tarafınıza ulaşmadı ise, programın dolu ve etkinliğinize Astronot katılımı olamayacağını bildirmek isteriz.
• Etkinliğinizin Astronotlarımız ile ilgili hazırlık ve duyuru kısımları onaydan sonra başlayacaktır.
• Etkinlikteki Astronotlarımız ile ilgili kısımların; yazılı, basılı ve sosyal medya görselleri onaylanmadan kullanılmayacaktır.
• Özel röportaj talepleri ek olarak tarafımıza, etkinlikten 5 (beş) gün önce bildirilmeli ve onay alınmalıdır.
• Etkinlik onay süreçlerinde, Astronotlarımızın daha önce ziyaret ettiği iller dikkate alınarak sıralama ve onay işlemi gerçekleştirilmektedir. Daha önce ziyaret edilmeyen illerimiz avantajlı kategoride değerlendirilmektedir.
• Astronotların katılımı onaylanan programlar ile ilgili katılım iptali ve değişiklik yapma hakkı saklıdır.
• Etkinliğe Astronotlarımızın katılım sürelerince hazır halde bulunması gereken, ekip ve ekipmanlar;
1-Sunum bilgisayarı
2-Sunum Kumandası
3-Pointer
4-Led ekran (1.tercih)
5-Projeksiyon ekranı
6-Ses Sistemi
7-Headsset mikrofonu (ast. için, yedekli, pil-şarj kontrol)
8-Telsiz Mikrofon (soru cevap için, 2 adet, pil-şarj kontrol)
9-Masa Mikrofonu (oturum düzenine göre)
• Fotoğraf Çekimi (etkinlik anında ve sonrasında ilgili veriler gönderilmelidir)